Har ni någon butik där man kan köpa en Trimform- apparat?
Vi sysslar uteslutande med produktion och e-handel därför valde vi att inte ha någon fysisk butik i Sverige.
Kan jag ringer till er och beställa över telefon?
Ja du kan beställa via telefon, vi hjälper dig gärna med din beställning.
Säljer ni B2B?
Vi kan ge bra erbjudande på stora mängder varor till företag. Vi kan även fungera som leverantör för företag som har i syfte att sälja varorna vidare.
Vad är status på min order?
Om du inte får något resultat via PostNord eller Schenker spårningen kontakta oss på info@trimform.se eller på telefon +46 (0) 727 21 08 06.
Jag har inte fått mitt kvitto/orderbekäftelse.
Din orderbekräftelse fungerar som ditt kvitto, och skickas alltid automatiskt till din angivna mailadress när din order upprättats. Om du inte har fått din orderbekräftelse kan vi enkelt skicka den till dig. Kontakta oss på info@trimform.se
Hur annullerar jag min beställning?
Avbeställning av order är möjlig utan kostnad för kund fram till den tidpunkt ordern ska skickas. Avbeställning ska ske via telefon eller mail och glöm inte att ange ordernummer. Är varan skickad måste kunden ta emot varan och sända den i retur på egen bekostnad.
Kan jag få ett trackingnummer på mitt paket?
Om ditt paket har ett trackingnummer så skickas det till dig i ett mail som bekräftar försändelsen av ditt paket. Om beställningen är liten skickas paketet som vanlig post/brev och då finns det inget trackingnummer. Om du har frågor kontakta oss med ditt ordernr på info@trimform.se, så kan vi kolla upp det till dig.
Har min vara skickats ännu?
Ofta skickas varan samma dag som du upprättar en beställning. Du får en bekräftelse när din vara är skickad, kontrollera att du har uppgett rätt e-mail eller om mailet kan ha hamnat bland din skräppost.
Jag har inte fått min vara?
Om varan, trots att den har blivit skickad, inte har kommit fram bör du kontrollera följande faktorer:
Om dessa kriterier har kontrollerats, kontakta oss igen så ser vi närmare på ditt ärende.
Var kan jag hitta en ny bruksanvisning till min Trimform?
Du kan hitta en ny bruksanvisning i vår e-butiken under Tillbehör.
Hur lång tid tar det innan varan levereras?
Leveranstiden varierar mellan 2-7 arbetsdagar, men kan ibland gå helt upp till 8 arbetsdagar. Varor markerade som "Beställningsvara" levereras mellan 5-10 arbetsdagar. Om du bor i södra Sverige är frakttiden kortare gentemot om du bor högre upp i landet.
Hur mycket betalar jag i frakt?
Frakten baseras på vikten.
Kan ni leverera utanför Sverige?
Ja, kontakta oss för gällande priser.
Jag får ett felmeddelande när jag fyller i min kortinformation!
I de flesta fall beror felmeddelanden på tillfälliga inställningar på din dator, eller att du använder dig av en gammal browser version. Prova först och främst att uppdatera den browser som du använder, till den nyaste versionen. Om det inte hjälper kan du kontakta oss på info@trimform.se eller telefon +46 (0) 727 21 08 06 så ska vi försöka att hjälpa dig igenom processen. Du kan också välja att betala med faktura istället för kortbetalning.
Kostar det något att betala med faktura?
Ja, det tillkommer en avgift på 25 kronor för att betala med faktura.
Hur returnerar jag min vara?
Kontakta oss under info@trimform.se eller ring +46 (0) 727 21 08 06 så får du hjälp med din retur.
Hur reklamerar jag min vara?
Kontakta oss på info@trimform.se eller ring +46 (0) 727 21 08 06, där du utförligt beskriver anledningen för reklamationen. Du får besked av oss om din reklamation är godkänd eller icke-godkänd så fort vi har mottagit och undersökt din vara.
Hur lång tid tar det tills ni returnerar pengar för den vara jag skickat i retur?
Det kan gå upp till 14 dagar från det att vi mottagit paketet tills dess att pengarna är returnerade till ditt konto.
Min vara var trasig vid leverans, vad gör jag?
Upprätta en reklamation via kundservice och skicka tillbaka varan så återkommer vi så fort som ärendet behandlats.
© 2022 Trimform. Trimform® är ett registrerat varumärke. Andra varumärken som nämns på sidan tillhör respektive varumärkes ägare.